.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی کل کشو‌ر گفت: پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد می‌کنیم. پیام پلیس به اراذل و اوباش رسید/ برخورد قاطع با هرگونه سرکشی‌
فرمانده انتظامی کل کشو‌ر گفت: پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد می‌کنیم.(ادامه)
بر اساس اخبار رسیده گویا عبدالرضا رحمانی‌فضلی و محمدحسین صفار هرندی دو گزینه جدی برای تصدی ریاست صداوسیما هستند و آن‌طور که شنیده می‌شود، علی‌عسگری هم در دولت سیزدهم جایی خواهد داشت. رحمانی فضلی و صفار هرندی دو گزینه جدی ریاست صداوسیما/ علی‌عسکری جای واعظی را می‌گیرد
بر اساس اخبار رسیده گویا عبدالرضا رحمانی‌فضلی و محمدحسین صفار هرندی دو گزینه جدی برای تصدی ریاست صداوسیما هستند و آن‌طور که شنیده می‌شود، علی‌عسگری هم در دولت سیزدهم جایی خواهد داشت.(ادامه)
۱۰۰ کیلوگرم تریاک در مازندران کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبر داد.(ادامه)
قدردانی خانواده شهید صحرایی از حضور مردم و مسئولین در مراسم شهید
پیام قدردانی خانواده سردار شهید صحرایی از مردم و مسوولین کشوری و لشکری به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار شهید رمضانعلی صحرایی(ادامه)
مسافران رفتند، اما چه هزینه‌هایی بر دوش مازندران گذاشتند؟
با شروع پاییز پرونده سفر‌های تابستانه در مازندران بسته شد، اما خسارت‌های ناشی از آن تمام نشد.(ادامه)
امسال ۴۵ باند مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام ۴۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی امسال در استان خبر داد.(ادامه)
محققان ایران، ضمن موفقیت در ساخت قرص «پلی پیل» برای پیشگیری از سکته‌های قلبی و مغزی، قوی‌ترین شواهد علمی از تاثیر این داروی ترکیبی بر کاهش بیش از ۵۰ درصدی بیماری‌های قلبی - عروقی و سکته‌های قلبی و مغزی را در بزرگ‌ترین کارآزمایی بالینی این نوع مطالعات در جهان ارائه کردند. کاهش ۵۰ درصدی سکته قلبی و مغزی با مصرف مستمر قرص «پلی پیل»
محققان ایران، ضمن موفقیت در ساخت قرص «پلی پیل» برای پیشگیری از سکته‌های قلبی و مغزی، قوی‌ترین شواهد علمی از تاثیر این داروی ترکیبی بر کاهش بیش از ۵۰ درصدی بیماری‌های قلبی - عروقی و سکته‌های قلبی و مغزی را در بزرگ‌ترین کارآزمایی بالینی این نوع مطالعات در جهان ارائه کردند.(ادامه)
همزمان با انتقال دکتر مصطفی سالاری از استانداری گیلان به ریاست سازمان تامین اجتماعی، گمانه زنی ها در خصوص اینکه چه کسی استاندار بعدی گیلان خواهد شد، به اوج خود رسیده است. در این میان ... نگاهی به آخرین گزینه های استانداری گیلان+سوابق افراد
همزمان با انتقال دکتر مصطفی سالاری از استانداری گیلان به ریاست سازمان تامین اجتماعی، گمانه زنی ها در خصوص اینکه چه کسی استاندار بعدی گیلان خواهد شد، به اوج خود رسیده است. در این میان ...(ادامه)
شمال نیوز :  با سهل و آسان شدن دریافت گواهینامه‌های رانندگی تنها در سه ماه نخست امسال نزدیک به 440 هزار گواهینامه برای افراد در کشور صادر شده است که از این تعداد که از این تعداد ۲۹۸ هزار گواهینامه از نوع پایه ۳ بوده که در اصطلاح به آنها گواهینامه اولی گفته می‌شود..... مهم‌ترین علت تصادفات منجر به مرگ در خیابان‌ها و جاده‌های مازندران چیست ؟!
شمال نیوز : با سهل و آسان شدن دریافت گواهینامه‌های رانندگی تنها در سه ماه نخست امسال نزدیک به 440 هزار گواهینامه برای افراد در کشور صادر شده است که از این تعداد که از این تعداد ۲۹۸ هزار گواهینامه از نوع پایه ۳ بوده که در اصطلاح به آنها گواهینامه اولی گفته می‌شود.....(ادامه)
شمال نیوز: با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شد. استاندار گیلان، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد/ جدی ترین گزینه های استانداری بعد از سالاری+سوابق
شمال نیوز: با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شد.(ادامه)
رئیس‌ جمهور با بیان اینکه مردم ما بسیار هوشیارتر از تصورات دشمنان هستند، وزرا و استانداران را به تلاش بیشتر برای رفع مشکلات و عبور از تحریمهای ضد ایرانی آمریکا فرا خواند و تاکید کرد که آمریکایی های نگران از توانمندی ملت ایران، به دنبال اعمال فشارحداکثری هستند اما این فشارها بی نتیجه خواهد بود. در چارچوب مقررات زیست محیطی آب دریاهای شمال و جنوب را نمک‌زدایی و شیرین‌سازی کنیم/ فیلتر و فیلترینگ به تدریج به تاریخ خواهد پیوست
رئیس‌ جمهور با بیان اینکه مردم ما بسیار هوشیارتر از تصورات دشمنان هستند، وزرا و استانداران را به تلاش بیشتر برای رفع مشکلات و عبور از تحریمهای ضد ایرانی آمریکا فرا خواند و تاکید کرد که آمریکایی های نگران از توانمندی ملت ایران، به دنبال اعمال فشارحداکثری هستند اما این فشارها بی نتیجه خواهد بود.(ادامه)
شناسایی باند پول‌شویی در گرگان
رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: با شکایت تعدادی از اهالی یکی از روستاهای گرگان، یک عملیات پول‌شویی شناسایی شد.(ادامه)
۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در سوادکوه کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۴۰ کیلو گرم تریاک با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان سوادکوه خبر داد.(ادامه)
کشف ۴ تن مواد مخدر در گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان از کشف محموله 3 تن و 800 کیلوگرمی مواد مخدر در گلستان خبرداد و گفت: این مواد از نوع تریاک است و در یک تانکر حمل گاز کشف شد.(ادامه)
سوزاندن جسد همسر پس از جنایت
راز قتل زن جوانی که جسد سوخته‌اش در شهرستان گالیکش پیدا شده بود، پس از یک ماه تحقیق، با دستگیری همسر معتادش فاش شد. (ادامه)
موضوع بسیار مهم دیگر اینکه شما با پذیرش قانون اساسی و ارکان آن در این مملکت، مسئولیت های مختلفی را پذیرفته و کار کرده اید که از مهمترین آنها، عهده دار شدن دو دوره ریاست جمهوری بوده است؛ بنابراین، باید به قانون پایبند بوده و آن را بپذیرید. نمی شود هرجا خلاف نظر شما و خطوط قرمزتان رأیی صادر شد، آن را نادرست بخوانید؛ هرچند در این زمینه سابقه روشنی دارید و در دوران ریاست جمهوری بسیاری از مصوبات و همچنین جایگاه قوه مقننه را نادیده گرفتید.
چرا احمدی‌نژاد به سیم آخر زد؟!(ديدگاه)
موضوع بسیار مهم دیگر اینکه شما با پذیرش قانون اساسی و ارکان آن در این مملکت، مسئولیت های مختلفی را پذیرفته و کار کرده اید که از مهمترین آنها، عهده دار شدن دو دوره ریاست جمهوری بوده است؛ بنابراین، باید به قانون پایبند بوده و آن را بپذیرید. نمی شود هرجا خلاف نظر شما و خطوط قرمزتان رأیی صادر شد، آن را نادرست بخوانید؛ هرچند در این زمینه سابقه روشنی دارید و در دوران ریاست جمهوری بسیاری از مصوبات و همچنین جایگاه قوه مقننه را نادیده گرفتید. (ادامه)
قتل برادر به دستور خواهر
مأموران پلیس شهرستان «گالیکش» جسد پسر بچه‌ای را در انبار خانه‌شان و زیر توده کاه پیدا کردند. کارگر دامداری پس ازبازجویی، اعتراف کرد به دستورخواهرمقتول، نقشه قتل را اجرا کرده است. (ادامه)
شمال نیوز : در چندسال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و عدم توجه کافی به مسائل رفاهی در روستاها موجب شد تا بسیاری از افراد در آرزوی ایجاد یک زندگی مناسب با حداقل استانداردهای موجود به مراکز استان‎ها و شهرهای بزرگ پناه آورند... رشد حاشیه‎نشینی و وضعیت نگران کننده در استان گلستان
شمال نیوز : در چندسال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و عدم توجه کافی به مسائل رفاهی در روستاها موجب شد تا بسیاری از افراد در آرزوی ایجاد یک زندگی مناسب با حداقل استانداردهای موجود به مراکز استان‎ها و شهرهای بزرگ پناه آورند...(ادامه)
چرا سرطان گوارش در نوار شمالی کشور شایع است؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره عمده دلایل شیوع سرطان گوارش در نوار شمالی کشور توضیح داد: مصرف غذاهای پرچرب و پرحجم که باعث برگشت غذا و ریفلاکس معده می شود زمینه ساز ایجاد تومور در دستگاه گوارش است. (ادامه)
شمال نیوز : این مقام ارشد بهزیستی کشور گفت : در واقع جامعه نمونه خود را به سازمان آمار کشور تحویل و با دسته بندی خانوارها به بعد سه نفر 10 خانوار در هر خوشه جای گرفته و به این ترتیب کل طرح در قالب 2300 خوشه دسته بندی شد.... مازندران ؛ دومین استان پر شیوع مواد مخدر در کشور
شمال نیوز : این مقام ارشد بهزیستی کشور گفت : در واقع جامعه نمونه خود را به سازمان آمار کشور تحویل و با دسته بندی خانوارها به بعد سه نفر 10 خانوار در هر خوشه جای گرفته و به این ترتیب کل طرح در قالب 2300 خوشه دسته بندی شد....(ادامه)
شمال نیوز: هر استاندار به عنوان وزیر معین دولت در کشور است و در برنامه ششم توسعه نیز موارد زیادی برای واگذاری اختیارات به استانداران لحاظ شده است. خبر وزیر کشور از افزایش اختیارات استانداران
شمال نیوز: هر استاندار به عنوان وزیر معین دولت در کشور است و در برنامه ششم توسعه نیز موارد زیادی برای واگذاری اختیارات به استانداران لحاظ شده است.(ادامه)
قاتل سرباز گلستانی دستگیر شد
مدیر روابط عمومی فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: عصر شنبه ۲۶ تیر ماه قاتل ۳۰ ساله سرباز گلستانی، در حاشیه یکی از روستاهای غرب گرگان، به ضرب گلوله مجروح و دستگیر شد. (ادامه)
شمال نیوز: سارقان مسلحی که در استان‌های شمالی اقدام به سرقت‌های مسلحانه و خشن می‌کردند توسط پلیس آگاهی گلستان دستگیر شدند. سارقان مسلح سه استان شمالی در گلستان دستگیر شدند + تصاویر
شمال نیوز: سارقان مسلحی که در استان‌های شمالی اقدام به سرقت‌های مسلحانه و خشن می‌کردند توسط پلیس آگاهی گلستان دستگیر شدند.(ادامه)
مادر، قربانی جنایت مستانه پسر شد / پدر مجروح شد
پسر خشمگین در جنایتی مستانه با شلیک گلوله مادرش را کشت و پدر خود را مجروح کرد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه دور دوم این انتخابات دهم اردیبهشت در56 حوزه از 21 استان برگزار می شود اظهار کرد: در این مرحله از بین 138 نامزد انتخاباتی 69 نماینده باقیمانده انتخاب می شوند تا کارنامه این دوره از انتخابات مجلس بسته شود.....
 تعدادی از فرمانداران بازنشسته و یا جابه جا می شوند
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه دور دوم این انتخابات دهم اردیبهشت در56 حوزه از 21 استان برگزار می شود اظهار کرد: در این مرحله از بین 138 نامزد انتخاباتی 69 نماینده باقیمانده انتخاب می شوند تا کارنامه این دوره از انتخابات مجلس بسته شود..... (ادامه)
ماجرای سرقت های سریالی در گلستان
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری سارقان به عنف که اقدام به سرقت های سریالی کرده بودند توسط کارآگاهان این استان خبر داد.(ادامه)
سردار آزمون بازیکن لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس به عضویت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر درآمد.
سردار آزمون عضو هلال احمر شد
سردار آزمون بازیکن لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس به عضویت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر درآمد. (ادامه)
۱۰۵ قرارگاه فرعی انتظامی در مازندران دایر شد
(ادامه)
شمال نیوز : در تهران و مازندران، دسترسی کودکان به مواد متنوع بیشتر است. اما نکته این است که در مازندران علاوه بر مواد، کودکان به الکل و در خراسان رضوی به سیگار هم دسترسی راحتی دارند. به علاوه، پراکندگی.... کودکان مظلوم مازندرانی بیشترین دسترسی به مواد مخدر را دارند !
شمال نیوز : در تهران و مازندران، دسترسی کودکان به مواد متنوع بیشتر است. اما نکته این است که در مازندران علاوه بر مواد، کودکان به الکل و در خراسان رضوی به سیگار هم دسترسی راحتی دارند. به علاوه، پراکندگی....(ادامه)
گنبدکاووس روی کمربند سرطان مری
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.